Ångerrätt och Reklamation
Har du ångrat dig, eller vill reklamera en artikel eller order? Fyll då i formuläret nedan. Genom att inleda en reklamation eller retur godkänner du våra villkor för ångerrätt, reklamation och återbetalning. Läs om våra villkor för ångerrätt, reklamation och återbetalning här.
Ångrat dig?
Du har enligt Svensk lag alltid 14 dagars ångerrätt från att du har mottagit din beställning. Vill du nyttja din ångerrätt så fyller du i formuläret nedan. När ditt ärende är hanterat så skickas returinformation samt fraktsedel för retur till den angivna e-postadressen som användes vid köptillfället.
För att ditt ärende skall gå så snabbt och smidigt som möjligt ber vi dig att:
- Ange ditt ordernummer.
- Ange vilka artiklar du önskar returnera.
Jag vill reklamera!
Har du mottagit en skadad artikel, felaktig artikel eller saknas det en artikel i din beställning? Då skall du reklamera inom 14 dagar från att du har mottagit din beställning.
*Våra varor som skickas ut till dig dokumenteras för att säkerställa att alla varor och emballage är hela i samband med överlämnande till transportör, samt för att säkerställa att rätt varor har skickats.
För att ditt ärende skall gå så snabbt och smidigt som möjligt ber vi dig att:
- Ange ditt ordernummer.
- Uppge vilka skador eller fel artikeln har.
- Varje reklamation hanteras individuellt i enlighet med konsumentköplagen.